ruilen en retourneren

Ruilen & Retourneren

zo gepiept, echt waar…

ruilen en retourneren klantenservice

Retourrecht

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Dit wil zeggen dat het pakket binnen deze periode weer bij ons in bezit moet zijn. De kosten voor retour van je thuis naar ons zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het artikel met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Let op: wanneer je met een kadobon betaald hebt zal deze ook weer terugbetaald worden in kadobon-vorm, dus geen aankoopbedrag retour.

Zorg dat je je retourzending mét Track & Trace retour verstuurd, maak je hier geen gebruik van dan is dit op eigen risico mocht het pakketje kwijtraken met de post en Mi Toetie zal niet verantwoordelijk zijn voor dit verlies.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten op het door ons bekende rekeningnummer. Indien je gebruik gemaakt hebt van onze gratis verzending vanaf 70,- en door de retournering kom je onder dit drempelbedrag? Dan brengen wij alsnog de gemaakte verzendkosten in rekening.

Let op! Onderstaande artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
Gepersonaliseerde artikelen.
Afgeprijsde artikelen.
Maatwerk (normaliter niet te koop in onze webshop).
Spenen (uit hygiënisch oogpunt).

garantie klantenservice

Voorwaarden

De retour gestuurde artikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:

– Artikelen dienen in oorspronkelijke staat teruggestuurd te worden
– Met aangehechte prijskaartjes (indien aanwezig).
– Ongedragen en onbeschadigd te zijn.
– Ongewassen te zijn.
– Niet hersteld te zijn (of een poging daartoe).
– De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn.
– Het retourformulier ingevuld bijvoegen. Deze kun je downloaden onderaan deze pagina.

levering en verzending klantenservice

Artikel ruilen?

Uiteraard is het ook mogelijk om een artikel te ruilen, dit kun je aangeven op het retourformulier welke je meestuurt met het te retourneren artikel. De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel is op eigen kosten, de verzendkosten voor het omgeruilde artikel is gratis.
Indien het artikel op voorraad is zullen wij je deze kosteloos toesturen. Indien het gewenste artikel niet op voorraad is zullen wij je hierover berichten.

Print het retourformulier uit, vul deze compleet in en stuur het mee met de retourzending.

Meestgestelde vragen

Heb je nog vragen?

Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via

Heb je nog vragen?

Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via

ruilen en retourneren

Ruilen & Retourneren

zo gepiept, echt waar…

ruilen en retourneren klantenservice

Retourrecht

Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Dit wil zeggen dat het pakket binnen deze periode weer bij ons in bezit moet zijn. De kosten voor retour van je thuis naar ons zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het artikel met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Let op: wanneer je met een kadobon betaald hebt zal deze ook weer terugbetaald worden in kadobon-vorm, dus geen aankoopbedrag retour.

Zorg dat je je retourzending mét Track & Trace retour verstuurd, maak je hier geen gebruik van dan is dit op eigen risico mocht het pakketje kwijtraken met de post en Mi Toetie zal niet verantwoordelijk zijn voor dit verlies.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten op het door ons bekende rekeningnummer. Indien je gebruik gemaakt hebt van onze gratis verzending vanaf 70,- en door de retournering kom je onder dit drempelbedrag? Dan brengen wij alsnog de gemaakte verzendkosten in rekening.

Let op! Onderstaande artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
Gepersonaliseerde artikelen.
Afgeprijsde artikelen.
Maatwerk (normaliter niet te koop in onze webshop).
Spenen (uit hygiënisch oogpunt).

garantie klantenservice

Voorwaarden

De retour gestuurde artikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:

– Artikelen dienen in oorspronkelijke staat teruggestuurd te worden
– Met aangehechte prijskaartjes (indien aanwezig).
– Ongedragen en onbeschadigd te zijn.
– Ongewassen te zijn.
– Niet hersteld te zijn (of een poging daartoe).
– De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn.
– Het retourformulier ingevuld bijvoegen. Deze kun je downloaden onderaan deze pagina.

levering en verzending klantenservice

Artikel ruilen?

Uiteraard is het ook mogelijk om een artikel te ruilen, dit kun je aangeven op het retourformulier welke je meestuurt met het te retourneren artikel. De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel is op eigen kosten, de verzendkosten voor het omgeruilde artikel is gratis.
Indien het artikel op voorraad is zullen wij je deze kosteloos toesturen. Indien het gewenste artikel niet op voorraad is zullen wij je hierover berichten.

Print het retourformulier uit, vul deze compleet in en stuur het mee met de retourzending.

Heb je nog vragen?

Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via

Heb je nog vragen?

Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via

Meestgestelde vragen

Jij krijgt direct € 2,50 korting!

Coupon has expired

This field is required

De kortingscode kun je direct gebruiken na inschrijving. Ter herinnering ontvang je de code ook in je mailbox. Dat is snel verdient!

Yes! € 2,50 korting op jouw bestelling!

Coupon has expired

Vul de kortingscode in tijdens het afronden van je bestelling. De kortingscode is geldig bij een minimum bestelbedrag van 15,.

Ontvang direct € 2,50 korting!
1