Levering & Verzending
onze bezorgpartner is DHL
Levering & Verzending
onze bezorgpartner is DHL
Vragen per categorie
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling, als deze eenmaal geplaatst is, niet meer annuleren. Is er toch iets misgegaan bij het bestellen? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer het artikel op voorraad is en wij je betaling hebben ontvangen gaat het doorgaans binnen 1-3 werkdagen op de post.
Met uitzondering van:
– Pre-orders.
– Gepersonaliseerde artikelen.
– Bedrukte artikelen.
– Handgemaakte artikelen.
– Overige artikelen waarbij duidelijk een andere levertijd staat aangegeven.
Plaats je een bestelling met een artikel wat op voorraad is samen met een artikel waarbij een andere levertijd staat vermeld, dan verzenden wij pas wanneer de bestelling compleet is. Wens je een deellevering te ontvangen dan zijn de extra gemaakte verzendkosten voor eigen rekening.
Indien je een status op wil vragen over je order willen wij je vragen om eerst even bij het bestelde artikel te kijken of er een afwijkende levertijd staat vermeld alvorens ons te contacten.
Let op: Levering aan geen vaste woonadressen (lees: vakantieparken en/of hotels) is geheel op eigen risico. Indien het pakket niet correct wordt ontvangen kunnen wij hier helaas niets aan doen. Het pakket is namelijk voor ons en voor de vervoerder niet meer te traceren na levering omdat vaak meerdere personen toegang hebben tot deze levering.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden automatisch berekend en getoond in je winkelmandje. Brievenbuspost is 3,95 per bestelling.
Als het niet in de brievenbus past of de waarde van de bestelling is dermate hoog dat het risico op beschadiging groot is dan versturen wij het via een pakketje. De kosten hiervan zijn 5,95, dit is een aangetekende verzending. Bestellingen boven de 70,- worden gratis door ons verzonden binnen Nederland en België.
Wat zijn de verzendkosten voor buitenlandse bestellingen?
De verzendkosten voor België zijn 6,95 per bestelling. Voor België geldt gratis verzending vanaf 70,-. Voor alle overige landen geldt een ander minimum bestelbedrag.
Waarom staat mijn bestelling in de wacht?
Wanneer je ziet dat je bestelling in de wacht staat is dit omdat je een artikel hebt besteld met een afwijkende levertijd. Je kunt hierbij denken aan:
• Pre-orders.
• Gepersonaliseerde artikelen.
• Bedrukte artikelen.
• Handgemaakte artikelen.
• Overige artikelen waarbij duidelijk een andere levertijd staat aangegeven.
Dat er een afwijkende levertijd is staat altijd vermeld bij het desbetreffende artikel.
Pre order
Wanneer je een Pre Order bij ons plaatst wordt de order pas verzonden wanneer deze compleet is.
Er wordt dus tussendoor geen gedeeltelijke verzending gedaan van artikelen die wél op voorraad zijn. Indien je dit wel zou willen geef dit dan aan bij de “bestel notities” op de “afrekenpagina”. Extra gemaakte verzendkosten komen in rekening van de klant. Dit geldt ook voor artikelen met een afwijkende levertijd denkende aan handgemaakte- of gepersonaliseerde kleding. Een afwijkende levertijd staat altijd vermeld bij het artikel.
Wat zijn werkdagen qua levertijden?
Wij hanteren levertijden in werkdagen, dit is dus ma t/m vrijdag. Met uitzondering van officiële feestdagen, deze vallen niet onder de vernoemde werkdagen.
Zending ‘is bezorgd’, maar toch niets ontvangen?
Is je zending volgens track & trace bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Hieronder lees je wat er aan de hand kan zijn.
Zending past niet door de brievenbus
Goede kans dat de zending bij de buren is bezorgd. Dit doen we altijd als we een pakket niet bij je thuis kunnen bezorgen. De zending kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot. De bezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd.
Zending past wel door de brievenbus
Voor de bezorger is het soms handig om alle pakjes die door de brievenbus passen in één keer te scannen. Geen paniek dus: waarschijnlijk wordt de zending wat later op de dag alsnog bezorgd.
Na twee werkdagen nog geen pakket?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier onder vermelding van je ordernummer. Wij zullen dan een “navraag-chauffeur” uitzetten bij DHL. Dit betekend dat DHL persoonlijk met de desbetreffende chauffeur contact opneemt om navraag te doen waar het pakket precies bezorgd is die dag. Gelieve rekening te houden met 5 werkdagen voordat wij uitsluitsel krijgen van DHL.
Zending niet tijdig afgehaald
Wanneer je bij ons een bestelling plaatst en wij verzenden deze naar je dan ontvang je altijd meerdere e-mails dat er iets onderweg is naar je. Natuurlijk ontvang je vanuit DHL ook nog de nodige e-mails omtrent de levering en wanneer deze gaat plaatsvinden.
In het geval dat het pakket op een afhaalpunt terechtkomt wordt je ook hiervan altijd via e-mail op de hoogte gebracht en heb je 6 dagen de tijd om het pakket daar op te halen. Indien dit niet gebeurd dan gaat het pakket retour naar ons, dit is helaas niet kosteloos, DHL brengt namelijk de retourzending bij ons in rekening waardoor wij het ook weer moeten doorberekenen aan de klant. Indien je het pakket nog wenst te ontvangen dan sturen wij je een betaallink, indien je van de bestelling afziet dan verrekenen wij 1x verzendkosten met het terug te betalen bedrag.
Heb je nog vragen?
Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via
Heb je nog vragen?
Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling, als deze eenmaal geplaatst is, niet meer annuleren. Is er toch iets misgegaan bij het bestellen? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer het artikel op voorraad is en wij je betaling hebben ontvangen gaat het doorgaans binnen 3 werkdagen op de post. Met uitzondering van:
– Pre-orders.
– Gepersonaliseerde artikelen.
– Bedrukte artikelen.
– Handgemaakte artikelen.
– Overige artikelen waarbij duidelijk een andere levertijd staat aangegeven.
Plaats je een bestelling met een artikel wat op voorraad is samen met een artikel waarbij een andere levertijd staat vermeld, dan verzenden wij pas wanneer de bestelling compleet is. Wens je een deellevering te ontvangen dan zijn de extra gemaakte verzendkosten voor eigen rekening.
Indien je een status op wil vragen over je order willen wij je vragen om eerst even bij het bestelde artikel te kijken of er een afwijkende levertijd staat vermeld alvorens ons te contacten.
De verzendkosten worden automatisch berekend en getoond bij je winkelwagentje. Brievenbuspost is 3,95 per bestelling.
Als het niet in de brievenbus past of de waarde van de bestelling is dermate hoog dat het risico op beschadiging groot is dan versturen wij het via een pakketje. De kosten hiervan zijn 5,95, dit is een aangetekende verzending. Bestellingen boven de 70,- worden gratis door ons verzonden binnen Nederland.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden automatisch berekend en getoond in je winkelmandje. Brievenbuspost is 3,95 per bestelling.
Als het niet in de brievenbus past of de waarde van de bestelling is dermate hoog dat het risico op beschadiging groot is dan versturen wij het via een pakketje. De kosten hiervan zijn 5,95, dit is een aangetekende verzending. Bestellingen boven de 70,- worden gratis door ons verzonden binnen Nederland en België.
Wat zijn de verzendkosten voor buitenlandse bestellingen?
De verzendkosten voor België zijn 5,95 per bestelling. Voor België geldt gratis verzending vanaf 70,-. Voor alle overige landen geldt een ander minimum bestelbedrag.
Waarom staat mijn bestelling in de wacht?
Wanneer je ziet dat je bestelling in de wacht staat is dit omdat je een artikel hebt besteld met een afwijkende levertijd. Je kunt hierbij denken aan:
• Pre-orders.
• Gepersonaliseerde artikelen.
• Bedrukte artikelen.
• Handgemaakte artikelen.
• Overige artikelen waarbij duidelijk een andere levertijd staat aangegeven.
Dat er een afwijkende levertijd is staat altijd vermeld bij het desbetreffende artikel.
Pre order
Wanneer je een Pre Order bij ons plaatst wordt de order pas verzonden wanneer deze compleet is.
Er wordt dus tussendoor geen gedeeltelijke verzending gedaan van artikelen die wél op voorraad zijn. Indien je dit wel zou willen geef dit dan aan bij de “bestel notities” op de “afrekenpagina”. Extra gemaakte verzendkosten komen in rekening van de klant. Dit geldt ook voor artikelen met een afwijkende levertijd denkende aan handgemaakte- of gepersonaliseerde kleding. Een afwijkende levertijd staat altijd vermeld bij het artikel.
Wat zijn werkdagen qua levertijden?
Wij hanteren levertijden in werkdagen, dit is dus ma t/m vrijdag. Met uitzondering van officiële feestdagen, deze vallen niet onder de vernoemde werkdagen.
Zending ‘is bezorgd’, maar toch niets ontvangen?
Is je zending volgens track & trace bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Hieronder lees je wat er aan de hand kan zijn.
Zending past niet door de brievenbus
Goede kans dat de zending bij de buren is bezorgd. Dit doen we altijd als we een pakket niet bij je thuis kunnen bezorgen. De zending kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot. De bezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd.
Zending past wel door de brievenbus
Voor de bezorger is het soms handig om alle pakjes die door de brievenbus passen in één keer te scannen. Geen paniek dus: waarschijnlijk wordt de zending wat later op de dag alsnog bezorgd.
Na twee werkdagen nog geen pakket?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier onder vermelding van je ordernummer. Wij zullen dan een “navraag-chauffeur” uitzetten bij DHL. Dit betekend dat DHL persoonlijk met de desbetreffende chauffeur contact opneemt om navraag te doen waar het pakket precies bezorgd is die dag. Gelieve rekening te houden met 5 werkdagen voordat wij uitsluitsel krijgen van DHL.
Zending niet tijdig afgehaald
Wanneer je bij ons een bestelling plaatst en wij verzenden deze naar je dan ontvang je altijd meerdere e-mails dat er iets onderweg is naar je. Natuurlijk ontvang je vanuit DHL ook nog de nodige e-mails omtrent de levering en wanneer deze gaat plaatsvinden.
In het geval dat het pakket op een afhaalpunt terechtkomt wordt je ook hiervan altijd via e-mail op de hoogte gebracht en heb je 6 dagen de tijd om het pakket daar op te halen. Indien dit niet gebeurd dan gaat het pakket retour naar ons, dit is helaas niet kosteloos, DHL brengt namelijk de retourzending bij ons in rekening waardoor wij het ook weer moeten doorberekenen aan de klant. Indien je het pakket nog wenst te ontvangen dan sturen wij je een betaallink, indien je van de bestelling afziet dan verrekenen wij 1x verzendkosten met het terug te betalen bedrag.
Heb je nog vragen?
Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via
Heb je nog vragen?
Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via