Bestelling
heb je nog vragen over je bestelling?
Bestelling
heb je nog vragen over je bestelling?
Vragen per categorie
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Indien je een bestelling hebt geplaatst kun je deze niet meer wijzigen. Is er toch iets misgegaan bij het bestellen? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.
Hoe bestel ik een artikel dat tijdelijk niet op voorraad is?
Het is mogelijk dat een artikel tijdelijk niet voorradig is. Je kunt je met je e-mailadres aanmelden om automatisch van ons een berichtje te ontvangen zodra het artikel weer op voorraad is. Houd hierbij wel rekening dat het artikel niet altijd weer terug op voorraad komt. Een overzicht van je wachtlijst kun je terugvinden in je Mi Toetie account.
Hoe kan een artikel nadat ik besteld heb uitverkocht zijn?
Na bestelling worden je gekozen artikelen direct voor jou gereserveerd. Helaas kan er door computer- of magazijnfouten een miscommunicatie voorkomen. Ook kan het voorkomen dat artikelen beschadigd raken, waardoor levering niet mogelijk is.
Kan jouw bestelling niet volledig worden geleverd? Dan nemen wij contact met je op en bekijken we de mogelijkheid van een eventuele terugbetaling.
Is mijn bestelling gelukt?
Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de e-mail hoogstwaarschijnlijk in je spamfolder terechtgekomen, wij willen je dus ook vragen om dit eerst na te kijken alvorens je contact met ons opneemt.
Heb je nog vragen?
Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via
Heb je nog vragen?
Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Indien je een bestelling hebt geplaatst kun je deze niet meer wijzigen. Is er toch iets misgegaan bij het bestellen? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.
Hoe bestel ik een artikel dat tijdelijk niet op voorraad is?
Het is mogelijk dat een artikel tijdelijk niet voorradig is. Je kunt je met je e-mailadres aanmelden om automatisch van ons een berichtje te ontvangen zodra het artikel weer op voorraad is. Houd hierbij wel rekening dat het artikel niet altijd weer terug op voorraad komt. Een overzicht van je wachtlijst kun je terugvinden in je Mi Toetie account.
Hoe kan een artikel nadat ik besteld heb uitverkocht zijn?
Na bestelling worden je gekozen artikelen direct voor jou gereserveerd. Helaas kan er door computer- of magazijnfouten een miscommunicatie voorkomen. Ook kan het voorkomen dat artikelen beschadigd raken, waardoor levering niet mogelijk is.
Kan jouw bestelling niet volledig worden geleverd? Dan nemen wij contact met je op en bekijken we de mogelijkheid van een eventuele terugbetaling.
Is mijn bestelling gelukt?
Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de e-mail hoogstwaarschijnlijk in je spamfolder terechtgekomen, wij willen je dus ook vragen om dit eerst na te kijken alvorens je contact met ons opneemt.
Heb je nog vragen?
Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via
Heb je nog vragen?
Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via