klacht

Oeps, een klacht…

zullen wij het samen oplossen?

klacht

Oeps, een klacht…

zullen wij het samen oplossen?

Wat als ik een klacht wil indienen?

Natuurlijk kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over de producten of diensten van Mi Toetie en dat je hier een klacht over hebt. Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Wij zullen er alles aan doen wat binnen onze macht ligt om de gedane klacht zo goed mogelijk met je op te lossen!
Mocht je een klacht of negatieve ervaring hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, dan verzoeken wij je om zo spoedig mogelijk na ontdekking van het gebrek contact op te nemen met ons, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Een bij Mi Toetie ingediende klacht wordt zo snel mogelijk maar doorgaans dezelfde dag nog in behandeling genomen. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft antwoordt Mi Toetie binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten op je klacht bij Mi Toetie. Uiteraard hebben wij de doelstelling eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit
ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Natuurlijk mag je ons ook altijd laten weten als je een positieve Mi Toetie ervaring hebt door middel van een leuke foto met ons te delen of een recensie op onze google pagina.

Defect of ontbreken van een artikel

Wanneer je een klacht hebt inzake een defect artikel of juist het ontbreken van een artikel dan willen wij je vragen om contact met ons te op te nemen via het klachtenformulier. Wanneer het een defect betreft dan gelieve ook foto’s mee te sturen onder vermelding van je ordernummer. We zullen de klacht dan in behandeling nemen en samen kijken naar een passende oplossing voor het probleem.

Heb je nog vragen?

Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via

Heb je nog vragen?

Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via

Wat als ik een klacht wil indienen?

Natuurlijk kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over de producten of diensten van Mi Toetie en dat je hier een klacht over hebt. Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Wij zullen er alles aan doen wat binnen onze macht ligt om de gedane klacht zo goed mogelijk met je op te lossen!
Mocht je een klacht of negatieve ervaring hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, dan verzoeken wij je om zo spoedig mogelijk na ontdekking van het gebrek contact op te nemen met ons, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.

Een bij Mi Toetie ingediende klacht wordt zo snel mogelijk maar doorgaans dezelfde dag nog in behandeling genomen. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft antwoordt Mi Toetie binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten op je klacht bij Mi Toetie. Uiteraard hebben wij de doelstelling eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit
ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Natuurlijk mag je ons ook altijd laten weten als je een positieve Mi Toetie ervaring hebt door middel van een leuke foto met ons te delen of een recensie op onze google pagina.

Defect of ontbreken van een artikel

Wanneer je een klacht hebt inzake een defect artikel of juist het ontbreken van een artikel dan willen wij je vragen om contact met ons te op te nemen via het klachtenformulier. Wanneer het een defect betreft dan gelieve ook foto’s mee te sturen onder vermelding van je ordernummer. We zullen de klacht dan in behandeling nemen en samen kijken naar een passende oplossing voor het probleem.

Heb je nog vragen?

Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via

Heb je nog vragen?

Vragen over je bestelling worden uitsluitend per e-mail behandeld.
Voor alle andere vragen kun je ons bereiken via