Frequently Asked Questions


Uiteraard is het ook mogelijk om een artikel te ruilen, dit kun je aangeven op het retourformulier welke je meestuurt met het te retourneren artikel. De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel is op eigen kosten, de verzendkosten voor het omgeruilde artikel is gratis. Indien het artikel op voorraad is zullen wij je deze kosteloos toesturen. Indien het gewenste artikel niet op voorraad is zullen wij je hierover berichten. Print het retourformulier uit, vul deze compleet in en stuur het mee met de retourzending.
Wanneer je Brandrep bij Mi Toetie wil worden dienen de foto’s aan de volgende normen te voldoen: pijltje2 klantenserviceGoede kwaliteit pijltje2 klantenserviceHeldere belichting pijltje2 klantenserviceClean achtergrond pijltje2 klantenserviceGéén speentje of eten- en drinkwaren in de mond pijltje2 klantenserviceDe foto’s dienen enigszins professionaliteit uit te stralen
Wanneer je Brandrep bent bij Mi Toetie is het van belang dat je ook daadwerkelijk achter onze webshop staat en deze promoot via de volgende Social Media Kanalen: pijltje2 klantenserviceFoto’s uploaden op Instagram met een tag naar ons pijltje2 klantenserviceFoto’s plaatsen in de daarvoor bestemde Brandrep groepen op Facebook pijltje2 klantenserviceFoto’s om de zoveel tijd nog een keer delen via Social Media, niet eenmalig wanneer de foto’s klaar zijn pijltje2 klantenserviceJe geeft toestemming aan Mi Toetie dat wij de foto’s mogen gebruiken op Social Media en eventuele andere promotie- en reclamedoeleinden ten behoeve van onze webshop
Hier nog een aantal andere “regeltjes” waar rekening mee gehouden moet worden. pijltje2 klantenserviceLeeftijd: t/m 2 jaar pijltje2 klantenserviceFoto’s gelieve binnen 3/5 dagen aanleveren na het ontvangen van de kleding pijltje2 klantenserviceDe kleding welke wij kosteloos opsturen mag je uiteraard houden pijltje2 klantenserviceDe kleding mag niet na het maken van foto’s worden doorverkocht aan derden
Wanneer je een klacht hebt inzake een defect artikel of juist het ontbreken van een artikel dan willen wij je vragen om contact met ons te op te nemen via het klachtenformulier. Wanneer het een defect betreft dan gelieve ook foto’s mee te sturen onder vermelding van je ordernummer. We zullen de klacht dan in behandeling nemen en samen kijken naar een passende oplossing voor het probleem.
Indien je een bestelling hebt ontvangen waarvan een artikel een beschadiging heeft dan dient dit binnen 24 uur ná ontvangst van de bestelling aan ons kenbaar gemaakt te worden per e-mail Gelieve foto’s mee te sturen van het beschadigde artikel tezamen met je ordernummer. Wanneer je je bestelling hebt ontvangen maar er ontbreekt een artikel wat je uiteraard wél besteld hebt dan gelieve dit ook binnen 24 uur ná ontvangst aan ons te melden. Wij zullen dan binnen 2 werkdagen je e-mail in behandeling nemen om samen tot een zo goed mogelijk passende oplossing te komen.
De betaling via Mi Toetie verloopt via een beveiligde internetomgeving. Je gegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Een veilige SSL-verbinding herken je aan het slotje in je browser.
Het is mogelijk dat een artikel tijdelijk niet voorradig is. Je kunt je met je e-mailadres aanmelden om automatisch van ons een berichtje te ontvangen zodra het artikel weer op voorraad is. Houd hierbij wel rekening dat het artikel niet altijd weer terug op voorraad komt. Een overzicht van je wachtlijst kun je terugvinden in je Mi Toetie account.
Na bestelling worden je gekozen artikelen direct voor jou gereserveerd. Helaas kan er door computer- of magazijnfouten een miscommunicatie voorkomen. Ook kan het voorkomen dat artikelen beschadigd raken, waardoor levering niet mogelijk is. Kan jouw bestelling niet volledig worden geleverd? Dan nemen wij contact met je op en bekijken we de mogelijkheid van een eventuele terugbetaling.
Spaar nu eenvoudig bij Mi Toetie voor een aantrekkelijke korting op je volgende aankoop. LET OP: Je ontvangt alléén spaarpunten indien je een account hebt of deze aanmaakt tijdens het afrekenproces. Bij het bestellen zonder account (niet registreren) ontvang je dus géén spaarpunten. Bij elke € 1,- die je aan artikelen besteed in onze webshop ontvangt je een Mi Toetie spaarpunt. De spaarpunten kun je vervolgens opsparen en inwisselen voor korting bij een volgende bestelling. Je krijgt vanaf 50 punten al € 1,00 korting op een volgende bestelling, dus hoe meer je spaart hoe hoger je korting zal zijn! Voorbeeld: Je koopt voor € 39,95 aan artikelen, je ontvangt dan dus 40 gratis spaarpunten. Stel je hebt uiteindelijk 200 spaarpunten gespaard, dan kun je deze zelf via onze website verzilveren voor een korting bij het plaatsen van een nieuwe bestelling. Enkele regeltjes: – Spaarpunten zijn onbeperkt geldig. – Spaarpunten kunnen vanaf 25 punten ingewisseld worden voor korting. – Eventuele verzendkosten leveren geen spaarpunten op. – Spaarpunten worden altijd afgerond op hele aantallen. – Je ontvangt alléén spaarpunten indien je een account hebt of deze aanmaakt tijdens het afrekenproces. Bij het bestellen zonder account (niet registreren) ontvang je dus geen spaarpunten. – Je vind je spaarpunten saldo nadat je ingelogd bent onder ‘mijn account’. – Ontvangen spaarpunten op geannuleerde of retour gestuurde artikelen worden in mindering gebracht op je saldo. – Over een deelbetaling middels een cadeaubon worden geen spaarpunten gegeven. – Spaarpunten worden pas toegekend nadat je bestelling betaald is.
Mijn winkelwagen
🎁 Slechts 95,- verwijderd van gratis verzending naar NL 🇳🇱
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.