Frequently Asked Questions


Indien je in het bezit bent van een kortingscode dan wil je deze natuurlijk ook graag inwisselen, want hoe leuk is een extra korting op je bestelling! Een kortingscode kun je inwisselen tijdens het bestelproces. Mocht het onverhoopt toch niet lukken dan kun je uiteraard even contact met ons opnemen.
Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de e-mail hoogstwaarschijnlijk in je spamfolder terechtgekomen, wij willen je dus ook vragen om dit eerst na te kijken alvorens je contact met ons opneemt.
Je kunt je bestelling, als deze eenmaal geplaatst is, niet meer annuleren. Is er toch iets misgegaan bij het bestellen? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.
Indien je een bestelling hebt geplaatst kun je deze niet meer wijzigen. Is er toch iets misgegaan bij het bestellen? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.
Ja. Bij Mi Toetie kun je veilig en makkelijk achteraf betalen via Klarna.
Je kunt bij ons betalen met: iDEAL Klarna betaal achteraf Klarna betaal nu Paypal Bancontact / Mister Cash Creditcard (we accepteren Visa of MasterCard) Mi Toetie kadobon Belfius Sofort Banking Apple Pay KBC/CBC Payment Button ING Home’Pay
Je hebt het recht je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Dit wil zeggen dat het pakket binnen deze periode weer bij ons in bezit moet zijn. De kosten voor retour van je thuis naar ons zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het artikel met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Let op: wanneer je met een kadobon betaald hebt zal deze ook weer terugbetaald worden in kadobon-vorm, dus geen aankoopbedrag retour. Zorg dat je je retourzending mét Track & Trace retour verstuurd, maak je hier geen gebruik van dan is dit op eigen risico mocht het pakketje kwijtraken met de post en Mi Toetie zal niet verantwoordelijk zijn voor dit verlies. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten op het door ons bekende rekeningnummer. Let op! Onderstaande artikelen kunnen niet geretourneerd worden: Gepersonaliseerde artikelen. Afgeprijsde artikelen. Maatwerk (normaliter niet te koop in onze webshop). Spenen (uit hygiënisch oogpunt).
De retour gestuurde artikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen: – Artikelen dienen in oorspronkelijke staat teruggestuurd te worden – Met aangehechte prijskaartjes (indien aanwezig). – Ongedragen en onbeschadigd te zijn. – Ongewassen te zijn. – Niet hersteld te zijn (of een poging daartoe). – De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn. – Het retourformulier ingevuld bijvoegen. Deze kun je downloaden onderaan deze pagina.
Indien wij een kortingscode online hebben staan op onze website of Social Media dan is deze korting alléén geldig op de datum(s) welke wij aangeven. Kortingscodes zijn niet geldig op reeds geplaatste orders dan wel met terugwerkende kracht. Ook is deze niet geldig op nabestellingen die gedaan worden op een lopende bestelling.
Wanneer je ziet dat je bestelling in de wacht staat is dit omdat je een artikel hebt besteld met een afwijkende levertijd. Je kunt hierbij denken aan: • Pre-orders. • Gepersonaliseerde artikelen. • Bedrukte artikelen. • Handgemaakte artikelen. • Overige artikelen waarbij duidelijk een andere levertijd staat aangegeven. Dat er een afwijkende levertijd is staat altijd vermeld bij het desbetreffende artikel.

Pre order

Wanneer je een Pre Order bij ons plaatst wordt de order pas verzonden wanneer deze compleet is. Er wordt dus tussendoor geen gedeeltelijke verzending gedaan van artikelen die wél op voorraad zijn. Indien je dit wel zou willen geef dit dan aan bij de “bestel notities” op de “afrekenpagina”. Extra gemaakte verzendkosten komen in rekening van de klant. Dit geldt ook voor artikelen met een afwijkende levertijd denkende aan handgemaakte- of gepersonaliseerde kleding. Een afwijkende levertijd staat altijd vermeld bij het artikel.