uitomatengoed2023-02-23T13:32:31+01:00Indien je in het bezit bent van een kortingscode dan wil je deze natuurlijk ook graag inwisselen, want hoe leuk is een extra korting op je bestelling! Een kortingscodekun je inwisselen tijdens het bestelproces. Mocht het onverhoopt toch niet lukken dan kun je uiteraard even contact met ons opnemen.
Is mijn bestelling gelukt?
uitomatengoed2023-02-23T12:59:35+01:00Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de e-mail hoogstwaarschijnlijk in je spamfolder terechtgekomen, wij willen je dus ook vragen om dit eerst na te kijken alvorens je contact met ons opneemt.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
uitomatengoed2023-02-23T13:27:41+01:00Je kunt je bestelling, als deze eenmaal geplaatst is, niet meer annuleren. Is er toch iets misgegaan bij het bestellen? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Mi Toetie2023-02-23T12:58:45+01:00Indien je een bestelling hebt geplaatst kun je deze niet meer wijzigen. Is er toch iets misgegaan bij het bestellen? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.
Kan ik ook achteraf betalen?
uitomatengoed2023-02-23T13:26:02+01:00Ja. Bij Mi Toetie kun je veilig en makkelijk achteraf betalen via Klarna.
Op welke manieren kan ik betalen?
uitomatengoed2023-02-23T13:26:19+01:00Je kunt bij ons betalen met:
iDEAL
Klarna betaal achteraf
Klarna betaal nu
Paypal
Bancontact / Mister Cash
Creditcard (we accepteren Visa of MasterCard)
Mi Toetie kadobon
Belfius
Sofort Banking
Apple Pay
KBC/CBC Payment Button
ING Home’Pay
Retourrecht
uitomatengoed2023-02-23T13:31:10+01:00Je hebt het recht je bestellingbinnen 14 dagente retourneren. Dit wil zeggen dat het pakket binnen deze periode weer bij ons in bezit moet zijn. De kosten voor retour van je thuis naar ons zijn voor eigen rekening.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het artikel met alle geleverde toebehoren, in deoriginele staatenverpakkingaan ons geretourneerd worden. Let op: wanneer je met een kadobon betaald hebt zal deze ook weer terugbetaald worden in kadobon-vorm, dus geen aankoopbedrag retour.
Zorg dat je je retourzending métTrack & Traceretour verstuurd, maak je hier geen gebruik van dan is dit op eigen risico mocht het pakketje kwijtraken met de post en Mi Toetie zal niet verantwoordelijk zijn voor dit verlies.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten op het door ons bekende rekeningnummer.
Let op! Onderstaande artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
Gepersonaliseerde artikelen.
Afgeprijsde artikelen.
Maatwerk (normaliter niet te koop in onze webshop).
Spenen (uit hygiënisch oogpunt).
Voorwaarden
uitomatengoed2023-02-23T13:31:20+01:00De retour gestuurde artikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:
– Artikelen dienen inoorspronkelijke staatteruggestuurd te worden
– Met aangehechte prijskaartjes (indien aanwezig).
– Ongedragen en onbeschadigd te zijn.
– Ongewassen te zijn.
– Niet hersteld te zijn (of een poging daartoe).
– De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn.
– Het retourformulier ingevuld bijvoegen. Deze kun je downloaden onderaan deze pagina.
Voorwaarden kadobon
uitomatengoed2023-02-23T13:33:04+01:00Indien wij een kortingscode online hebben staan op onze website of Social Media dan is deze korting alléén geldig op de datum(s) welke wij aangeven.Kortingscodes zijn niet geldig op reeds geplaatste orders dan wel met terugwerkende kracht. Ook is deze niet geldig op nabestellingen die gedaan worden op een lopende bestelling.
Waarom staat mijn bestelling in de wacht?
uitomatengoed2023-02-23T13:29:36+01:00Wanneer je ziet datje bestellingin de wacht staat is dit omdat je een artikel hebt besteld met een afwijkende levertijd. Je kunt hierbij denken aan:
• Pre-orders.
• Gepersonaliseerde artikelen.
• Bedrukte artikelen.
• Handgemaakte artikelen.
• Overige artikelen waarbij duidelijk een andere levertijd staat aangegeven.
Dat er een afwijkende levertijd is staat altijd vermeld bij het desbetreffende artikel.
Pre order
Wanneer je een Pre Order bij ons plaatst wordt de order pas verzonden wanneer dezecompleetis.
Er wordt dus tussendoor geen gedeeltelijke verzending gedaan van artikelen die wél op voorraad zijn. Indien je dit wel zou willen geef dit dan aan bij de “bestel notities” op de “afrekenpagina”.Extra gemaakte verzendkosten komen in rekening van de klant. Dit geldt ook voor artikelen met een afwijkende levertijd denkende aanhandgemaakte- of gepersonaliseerdekleding. Eenafwijkende levertijdstaataltijd vermeldbij het artikel.
Mi Toetie maakt gebruik van cookies om jouw bezoekerservaring beter te maken!
• Functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren.
• Persoonlijke cookies zodat wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen en persoonlijke content kunnen laten zien.
Dus, wat zeg je ervan: cookie d’r bij?
Klik op ‘accepteren’ om toestemming te geven om alle type cookies te plaatsen. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen de noodzakelijke cookies.
Mi-Toetie maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, in jouw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe je deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in de browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om u af te melden voor deze cookies. Maar als je je afmeldt voor sommige van deze cookies, kan dit een effect hebben op de browser-ervaring.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn om de website te laten functioneren en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden niet-noodzakelijke cookies genoemd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat u deze cookies op uw website plaatst.
Functionele cookies helpen bij het uitvoeren van bepaalde functionaliteiten, zoals het delen van de inhoud van de website op sociale mediaplatforms, het verzamelen van feedback en andere functies van derden.
Prestatiecookies worden gebruikt om de belangrijkste prestatie-indexen van de website te begrijpen en te analyseren, wat helpt bij het leveren van een betere gebruikerservaring voor de bezoekers.
Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met de website. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over statistieken, het aantal bezoekers, het bouncepercentage, de verkeersbron, enz.
Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies volgen bezoekers op verschillende websites en verzamelen informatie om aangepaste advertenties te bieden.