uitomatengoed2023-02-23T13:28:11+01:00Wanneer het artikel op voorraad is en wij je betaling hebben ontvangen gaat het doorgaans binnen 3 werkdagen op de post. Metuitzonderingvan:
– Pre-orders.
– Gepersonaliseerde artikelen.
– Bedrukte artikelen.
– Handgemaakte artikelen.
– Overige artikelen waarbij duidelijk een andere levertijd staat aangegeven.
Plaats je een bestelling met een artikel wat op voorraad is samen met een artikel waarbij eenandere levertijdstaat vermeld, dan verzenden wij pas wanneer de bestellingcompleetis. Wens je een deellevering te ontvangen dan zijn deextra gemaakte verzendkostenvoor eigen rekening.
Indien je een status op wil vragen over je order willen wij je vragen om eerst even bij het bestelde artikel te kijken of er een afwijkende levertijd staat vermeld alvorens ons te contacten.
Wat als ik een klacht wil indienen?
uitomatengoed2023-02-23T13:34:54+01:00Natuurlijk kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over de producten of diensten van Mi Toetie en dat je hier een klacht over hebt. Aarzel dan niet omcontactmet ons op te nemen.
Wij zullen er alles aan doen wat binnen onze macht ligt om de gedane klacht zo goed mogelijk met je op te lossen!
Mocht je een klacht of negatieve ervaring hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, dan verzoeken wij je om zo spoedig mogelijk na ontdekking van het gebrekcontactop te nemen met ons, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken.
Een bij Mi Toetie ingediende klacht wordt zo snel mogelijk maar doorgaans dezelfde dag nog in behandeling genomen. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft antwoordt Mi Toetie binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten op je klacht bij Mi Toetie. Uiteraard hebben wij de doelstelling eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit
ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Natuurlijk mag je ons ook altijd laten weten als je een positieve Mi Toetie ervaring hebt door middel van een leuke foto met ons te delen of eenrecensieop onze google pagina.
Wat is de geldigheidsduur van jullie kadobon?
uitomatengoed2023-02-23T13:32:15+01:00Onze kadobonnen hebben een geldigheidsduur van 1 jaar na aanschaf van de kadobon.
Wat zijn de verzendkosten?
uitomatengoed2023-02-23T13:28:32+01:00De verzendkosten worden automatisch berekend en getoond in je winkelmandje. Brievenbuspost is 3,95 per bestelling.Als het niet in de brievenbus past of de waarde van de bestelling is dermate hoog dat het risico op beschadiging groot is dan versturen wij het via een pakketje. De kosten hiervan zijn 5,95, dit is een aangetekende verzending. Bestellingen boven de 50,- worden gratis door ons verzonden binnen Nederland en België.
Wat zijn de verzendkosten voor buitenlandse bestellingen?
uitomatengoed2023-02-23T13:28:50+01:00De verzendkosten voor België zijn 5,95 per bestelling. Voor België geldt gratis verzending vanaf 50,-. Voor alle overige landen geldt een ander minimum bestelbedrag.
Wat zijn werkdagen qua levertijden?
uitomatengoed2023-02-23T13:29:57+01:00Wij hanteren levertijden in werkdagen, dit is dus ma t/m vrijdag. Met uitzondering van officiële feestdagen, deze vallen niet onder de vernoemde werkdagen.
Zending ‘is bezorgd’, maar toch niets ontvangen?
uitomatengoed2023-02-23T13:30:15+01:00Zending past niet door de brievenbus
Goede kans dat de zending bij de buren is bezorgd. Dit doen we altijd als we een pakket niet bij je thuis kunnen bezorgen. De zending kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot. De bezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd.
Zending past wel door de brievenbus
Voor de bezorger is het soms handig om alle pakjes die door de brievenbus passen in één keer te scannen. Geen paniek dus: waarschijnlijk wordt de zending wat later op de dag alsnog bezorgd.
Na twee werkdagen nog geen pakket?
Neem dan contact met ons op via het contactformulier onder vermelding van je ordernummer. Wij zullen dan een “navraag-chauffeur” uitzetten bij DHL. Dit betekend dat DHL persoonlijk met de desbetreffende chauffeur contact opneemt om navraag te doen waar het pakket precies bezorgd is die dag. Gelieve rekening te houden met 5 werkdagen voordat wij uitsluitsel krijgen van DHL.
Mi Toetie maakt gebruik van cookies om jouw bezoekerservaring beter te maken!
• Functionele en analytische cookies om onze website te verbeteren.
• Persoonlijke cookies zodat wij en derde partijen jouw internetgedrag kunnen volgen en persoonlijke content kunnen laten zien.
Dus, wat zeg je ervan: cookie d’r bij?
Klik op ‘accepteren’ om toestemming te geven om alle type cookies te plaatsen. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen de noodzakelijke cookies.
Mi-Toetie maakt gebruik van cookies om jouw ervaring te verbeteren terwijl je door de website navigeert. Van deze cookies worden de cookies die als noodzakelijk zijn gecategoriseerd, in jouw browser opgeslagen omdat ze essentieel zijn voor de werking van de basisfunctionaliteiten van de website. We gebruiken ook cookies van derden die ons helpen analyseren en begrijpen hoe je deze website gebruikt. Deze cookies worden alleen met jouw toestemming in de browser opgeslagen. Je hebt ook de mogelijkheid om u af te melden voor deze cookies. Maar als je je afmeldt voor sommige van deze cookies, kan dit een effect hebben op de browser-ervaring.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Alle cookies die mogelijk niet bijzonder noodzakelijk zijn om de website te laten functioneren en die specifiek worden gebruikt om persoonlijke gegevens van gebruikers te verzamelen via analyses, advertenties en andere ingesloten inhoud, worden niet-noodzakelijke cookies genoemd. Het is verplicht om toestemming van de gebruiker te verkrijgen voordat u deze cookies op uw website plaatst.
Functionele cookies helpen bij het uitvoeren van bepaalde functionaliteiten, zoals het delen van de inhoud van de website op sociale mediaplatforms, het verzamelen van feedback en andere functies van derden.
Prestatiecookies worden gebruikt om de belangrijkste prestatie-indexen van de website te begrijpen en te analyseren, wat helpt bij het leveren van een betere gebruikerservaring voor de bezoekers.
Analytische cookies worden gebruikt om te begrijpen hoe bezoekers omgaan met de website. Deze cookies helpen informatie te verstrekken over statistieken, het aantal bezoekers, het bouncepercentage, de verkeersbron, enz.
Advertentiecookies worden gebruikt om bezoekers te voorzien van relevante advertenties en marketingcampagnes. Deze cookies volgen bezoekers op verschillende websites en verzamelen informatie om aangepaste advertenties te bieden.