Frequently Asked Questions


Wanneer het artikel op voorraad is en wij je betaling hebben ontvangen gaat het doorgaans binnen 3 werkdagen op de post. Met uitzondering van: – Pre-orders. – Gepersonaliseerde artikelen. – Bedrukte artikelen. – Handgemaakte artikelen. – Overige artikelen waarbij duidelijk een andere levertijd staat aangegeven. Plaats je een bestelling met een artikel wat op voorraad is samen met een artikel waarbij een andere levertijd staat vermeld, dan verzenden wij pas wanneer de bestelling compleet is. Wens je een deellevering te ontvangen dan zijn de extra gemaakte verzendkosten voor eigen rekening. Indien je een status op wil vragen over je order willen wij je vragen om eerst even bij het bestelde artikel te kijken of er een afwijkende levertijd staat vermeld alvorens ons te contacten.
Natuurlijk kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over de producten of diensten van Mi Toetie en dat je hier een klacht over hebt. Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij zullen er alles aan doen wat binnen onze macht ligt om de gedane klacht zo goed mogelijk met je op te lossen! Mocht je een klacht of negatieve ervaring hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, dan verzoeken wij je om zo spoedig mogelijk na ontdekking van het gebrek contact op te nemen met ons, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Een bij Mi Toetie ingediende klacht wordt zo snel mogelijk maar doorgaans dezelfde dag nog in behandeling genomen. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd nodig heeft antwoordt Mi Toetie binnen de termijn van 14 dagen met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer je een inhoudelijke reactie kunt verwachten op je klacht bij Mi Toetie. Uiteraard hebben wij de doelstelling eventuele problemen of klachten altijd in overleg met de klant en op de best mogelijke manier op te lossen. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Natuurlijk mag je ons ook altijd laten weten als je een positieve Mi Toetie ervaring hebt door middel van een leuke foto met ons te delen of een recensie op onze google pagina.
Onze kadobonnen hebben een geldigheidsduur van 1 jaar na aanschaf van de kadobon.
De verzendkosten worden automatisch berekend en getoond in je winkelmandje. Brievenbuspost is 3,95 per bestelling. Als het niet in de brievenbus past of de waarde van de bestelling is dermate hoog dat het risico op beschadiging groot is dan versturen wij het via een pakketje. De kosten hiervan zijn 5,95, dit is een aangetekende verzending. Bestellingen boven de 50,- worden gratis door ons verzonden binnen Nederland en België.
De verzendkosten voor België zijn 5,95 per bestelling. Voor België geldt gratis verzending vanaf 50,-. Voor alle overige landen geldt een ander minimum bestelbedrag.
Wij hanteren levertijden in werkdagen, dit is dus ma t/m vrijdag. Met uitzondering van officiële feestdagen, deze vallen niet onder de vernoemde werkdagen.
Zending past niet door de brievenbus Goede kans dat de zending bij de buren is bezorgd. Dit doen we altijd als we een pakket niet bij je thuis kunnen bezorgen. De zending kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot. De bezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd. Zending past wel door de brievenbus Voor de bezorger is het soms handig om alle pakjes die door de brievenbus passen in één keer te scannen. Geen paniek dus: waarschijnlijk wordt de zending wat later op de dag alsnog bezorgd. Na twee werkdagen nog geen pakket? Neem dan contact met ons op via het contactformulier onder vermelding van je ordernummer. Wij zullen dan een “navraag-chauffeur” uitzetten bij DHL. Dit betekend dat DHL persoonlijk met de desbetreffende chauffeur contact opneemt om navraag te doen waar het pakket precies bezorgd is die dag. Gelieve rekening te houden met 5 werkdagen voordat wij uitsluitsel krijgen van DHL.