Bestellen & BetalenMi-Toetie
1. Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Je kunt je bestelling alleen wijzigen als je nog niet op ‘betalen’ geklikt hebt. Als je bestelling eenmaal geplaatst is, kun je deze niet meer wijzigen.
2. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling, als deze eenmaal geplaatst is, niet meer annuleren.
3. Hoe bestel ik een artikel dat tijdelijk niet op voorraad is?
Het is mogelijk dat een product tijdelijk niet voorradig is. Je kunt de bestelling gewoon plaatsen en zodra het artikel weer leverbaar is zullen wij u hiervan op de hoogte brengen. Houdt hierbij rekening met een eventuele levertijd van 2-3 weken.
4. Hoe kan een artikel nadat ik besteld heb uitverkocht zijn?
Na bestelling worden je gekozen artikelen direct voor jou gereserveerd. Helaas kan er door computer- of magazijnfouten een miscommunicatie voorkomen. Ook kan het voorkomen dat artikelen beschadigd raken, waardoor levering niet mogelijk is.
Kan jouw bestelling niet volledig worden geleverd? Dan nemen wij contact met je op en bekijken we de mogelijkheid van een eventuele terugbetaling.
5. Is mijn bestelling goed doorgekomen?
U ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de verzending van uw bestelling niet correct verlopen of is het door u ingevulde e-mailadres niet correct. Neemt u in beide gevallen zo snel mogelijk contact met ons op . Dit kan via ons Contactformulier.
6. Kan ik ook een bestelling plaatsen vanuit het buitenland?
Ja, dit kan voor de volgende landen: België, Luxemburg en Duitsland.
7. Wat zijn de betaalmethoden?
Betaling vindt plaats via:
– iDEAL
– Bancontact / Mister Cash
– Creditcard
– Belfius
– Overboeking
– Sofort Banking
– Paypal

IBAN:  NL25 INGB 0006 5881 01 ten name van Mi Toetie
BIC: INGBNL2A