Klantenservice2019-03-18T22:00:54+01:00

Klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

Voordat je ons een bericht gaat sturen kijk eerst even naar onderstaande informatie, misschien staat hier je antwoord al tussen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling, als deze eenmaal geplaatst is, niet meer annuleren.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer het artikel op voorraad is en wij je betaling hebben ontvangen gaat het doorgaans binnen 3 werkdagen op de post. Met uitzondering van: Pre-Orders, gepersonaliseerde artikelen, handgemaakte kleding en overige producten waarbij duidelijk een andere levertijd staat aangegeven. Indien je een status op wil vragen over je order willen wij je vragen om eerst even bij het bestelde artikel te kijken of er een afwijkende levertijd staat vermeld.

Wat zijn de verzendkosten per bezorgmethode?
De verzendkosten worden automatisch berekend en getoond bij je winkelwagen. Brievenbuspost is € 3,75 per bestelling.

Als het niet in de brievenbus past of de waarde van de bestelling is dermate hoog dat het risico op beschadiging groot is dan versturen wij het via een pakketje. De kosten hiervan zijn € 5,95, dit is een aangetekende verzending. Bestellingen boven de € 50,- worden gratis door ons verzonden binnen Nederland.

Wat zijn de verzendkosten voor buitenlandse bestellingen?
De verzendkosten voor België zijn € 7,50 per bestelling. Voor België geldt GRATIS verzending vanaf € 50,-. * Voor alle overige landen geldt een ander minimum bestelbedrag.

Waarom staat mijn bestelling in de wacht?
Wanneer je ziet dat je bestelling in de wacht staat is dit omdat je een product hebt besteld met een afwijkende levertijd. Je kunt hierbij denken aan handgemaakte kleding, bedrukte shirtjes of caps etc. Dat er een afwijkende levertijd is staat altijd vermeld bij het desbetreffende artikel.

Pre Order
Wanneer je een Pre Order bij ons plaatst wordt de order pas verzonden wanneer deze compleet is. Er wordt dus tussendoor geen gedeeltelijke verzending gedaan van producten die wél op voorraad zijn. Indien je dit wel zou willen dan zijn de extra gemaakte verzendkosten voor de klant. Dit geldt ook voor producten met een afwijkende levertijd denkende aan handgemaakte- of gepersonaliseerde kleding. Een afwijkende levertijd staat altijd vermeld bij het product.

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te retourneren. De kosten voor retour van je thuis naar ons zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het artikel met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Let op: wanneer je met een kadobon betaald hebt zal deze ook weer terugbetaald worden in kadobon-vorm, dus geen aankoopbedrag retour. Zorg dat je je retourzending met Track & Trace retour stuurt, maak je hier geen gebruik van dan is dit op eigen risico mocht het pakketje kwijtraken met de post. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour terugstorten.Let op dat afgeprijsde artikelen niet geretourneerd kunnen worden. Dit zelfde geldt voor gepersonaliseerde artikelen of op maat gemaakte producten zoals bedrukte petjes of shirts/jurkjes/vesten/knuffels met naam etc, sieraden met foto’s of namen etc.

De retour gestuurde artikelen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • Artikelen dienen in oorspronkelijke staat teruggestuurd te worden,  met aangehechte prijskaartjes.
  • Ongedragen en onbeschadigd te zijn. (passen is toegestaan).
  • Ongewassen te zijn.
  • Niet hersteld te zijn (of een poging daartoe).
  • De retourzending dient voldoende gefrankeerd te zijn.
  • Het retourformulier ingevuld bijvoegen. Deze kun je downloaden onderaan deze pagina.

Alleen als aan al deze voorwaarden is voldaan, wordt de zending als retour geaccepteerd.

1. Retourneren op eigen kosten (je ontvangt je geld terug).
Wanneer je besluit je geld terug te willen is dit geen enkel probleem.
Je stuurt de artikelen op eigen kosten retour.
Nadat het artikel in goede orde door ons is ontvangen zal er binnen de wettelijke termijn van 14 dagen tot creditering van het artikel worden overgegaan.
Het bedrag van het geretourneerde artikel wordt vervolgens op het bij ons bekende rekeningnummer teruggestort.

2. Ruilen op eigen kosten (je krijgt een nieuw artikel toegestuurd).
Uiteraard is het ook mogelijk om een artikel te ruilen.
Dit kun je aangeven op het retourformulier welke je meestuurt met het te retourneren artikel. Indien het artikel op voorraad is zullen wij je deze kostenloos toesturen. Indien het gewenste artikel niet op voorraad is zullen wij je hierover berichten.
Klik op onderstaande button om het retourformulier te openen, daarna kun je het uitprinten. Graag het formulier invullen en meesturen met de retourzending.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Indien je een bestelling hebt geplaatst kun je deze niet meer wijzigen.

Hoe bestel ik een artikel dat tijdelijk niet op voorraad is?
Het is mogelijk dat een product tijdelijk niet voorradig is. Je kunt je met je e-mailadres aanmelden om van ons automatisch een berichtje te krijgen zodra het artikel weer op voorraad is.

Hoe kan een artikel nadat ik besteld heb uitverkocht zijn?
Na bestelling worden je gekozen artikelen direct voor jou gereserveerd. Helaas kan er door computer- of magazijnfouten een miscommunicatie voorkomen. Ook kan het voorkomen dat artikelen beschadigd raken, waardoor levering niet mogelijk is.
Kan jouw bestelling niet volledig worden geleverd? Dan nemen wij contact met je op en bekijken we de mogelijkheid van een eventuele terugbetaling.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?
Je ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de e-mail hoogstwaarschijnlijk in je spamfolder terechtgekomen, wij willen je dus ook vragen om dit eerst na te kijken alvorens je contact met ons opneemt.

Wat zijn de betaalmethoden?
Betaling vindt plaats via:
– iDEAL
– Bancontact / Mister Cash
– Creditcard
– Belfius
– Sofort Banking
– Paypal
– KBC/CBC Payment Button

Spaar nu eenvoudig bij Mi Toetie voor een aantrekkelijke korting op je volgende aankoop.

Bij elke € 1,- die je aan artikelen besteed in onze webshop ontvangt je een Mi Toetie spaarpunt. De spaarpunten kun je vervolgens opsparen en inwisselen voor korting bij een volgende bestelling.
Je krijgt vanaf 25 punten al € 1,50 korting op een volgende bestelling, dus hoe meer je spaart hoe hoger je korting zal zijn!

Voorbeeld:

Je koopt voor € 39,95 aan producten, je ontvangt dan dus 40 gratis spaarpunten.
Stel je hebt uiteindelijk 200 spaarpunten gespaard, dan kun je deze zelf via onze website verzilveren voor een korting bij het plaatsen van een nieuwe bestelling.
 
Spelregels:

  • Spaarpunten zijn onbeperkt geldig.
  • Spaarpunten kunnen vanaf 25 punten ingewisseld worden voor korting.
  • Eventuele verzendkosten leveren geen spaarpunten op.
  • Spaarpunten worden altijd afgerond op hele aantallen.
  • Je ontvangt alleen spaarpunten indien je een account hebt of deze aanmaakt tijdens het afrekenproces. Bij het bestellen zonder account (niet registreren) ontvang je dus geen spaarpunten.
  • Je vind je spaarpunten saldo nadat je ingelogd bent onder “mijn account”.
  • Ontvangen spaarpunten op geannuleerde of retour gestuurde artikelen worden in mindering gebracht op je saldo.
  • Over een deelbetaling middels een cadeaubon worden geen spaarpunten gegeven.
  • Spaarpunten worden pas toegekend nadat je bestelling betaald is.

Niet gevonden wat je zocht? Stuur ons dan een bericht via het contactformulier.

Wij zullen deze zo snel mogelijk beantwoorden.

  • velden met een * zijn verplicht.

Contactgegevens

Mi Toetie Babykleding en Kinderkleding
Platanenstraat 46
5382 KB Vinkel
info@mi-toetie.nl

Dit is geen bezoekadres, uitsluitend een postadres.

Overige gegevens

Bankgegevens:
IBAN: NL25INGB0006588101
BIC: INGBNL2A

KvK-nummer 61344974
BTW-nummer NL148870491B01

MINIKID 2019 -2 dagen 0 uur 12 minuten 17 seconden nu online!
Direct Shoppen!